Tisdag

Tillochmed barnen i Afrika skulle vrida sig i sömnen om de fick höra att jag cyklar fram och tillbaka till stan.
Herreminjösses!
Jag blir så jäkla slut!

Cyklar iofs assakta, men min cykel är inte den bästa.
Har inga växlar så det är tungt som skogen att trampa.

Har ont i mina händer också.
Kommer få förhårdnader DeLuxe!


Aja!
Tandläkaren om ett tag.
Lär säkert kosta skjortan.
Får pengar nästa vecka, hur planerade jag detta?


Aja! trött och sleten som jag är så ska jag laga mig lite krubb.
Är aningen hungrig och äter jag nu slipper jag andas blähä på min tandläkare.
Helena eller Helen eller Hellen kanske?
Något på H är det iaf.


Sen ska jag leka med Erik.


PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0