Tisdag

I morse hände något skrämmande. Båda mina linser gick sönder.
Jävla oflyt att det var mina sista :O

Fick ringa och 'sjukanmäla' mig.
Kan inte gå runt en hel dag utan att se något.

Här hemma letade jag fram mina gamla glasögon jag fick när jag var 12-13 år eller så.
Jag ser bra på dataskärmen och tv:n. Till de andra suger dem.

Var iväg till Synsam iaf och beställde nya och med lite tur finns de till hands redan i morgon.
Annars kan det bli svårt att se på hockey.
Och de ska ju faktiskt möta Detroit, vilket jag måste se!
I värsta fall får jag stå nära ;) Höhö!


Nu sitter jag och målar mina naglar med ett nytt nagellack.
Smashy cerise heter det och glittrar fint!

Tänkte att det blir en bra brytning till alla mörka kläder i höst och vinter =)


PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0