Lördag

Nämen, sehär!
Igår var jag ute, för första gången sen mars.
Det började bra! Men slutade inte alls lika kul.
Alla försvann så jag valde att åka hem. Då vaar klockan inte ens ett.

Menmen, var ju både till Tempel (där det var astomt) och sedan på Ankan där jag träffade på Camilla.
Det kändes bra =)

Menmen, jag fick pommes iaf. Det satt fint =)


Nu sitter jag är och är aningen dagenefter. Kanske ska till i2 sen, får se om jag orkar.
Martin pratar på att jag ska med dem ut idag igen. Jag vet inte alls om jag orkar eller har någon som helst lust.
Får se senare, måste iaf duscha. Kanske mår aningen bättre då.

Har inga partykläder att ha på mig ändå liksom! Och inte heller några pengar att slösa :(


PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0