It´s Now Or Never

Jag vet att det har varit dålig uppdatering. Men häromdagen när jag tänkte skriva så funkade det inte.
Google funka inte ens, min dator var svårt handikappat där för en dag.
Nu verkar allt funka som det ska igen. Vilket är jävligt gött!


Annars har jag jobbat lite, umgåtts med folk och sådär.
Var ute igår. Inte kanske den absolut roligaste utgången. Menmen, man ska väl inte klaga =)
Jag slösade iaf inte alls mycket med pengar, vilket känns bra =) Även om det är så att lönen kommer på onsdag.
Men kan vara gött att ha lite extra såhär när skolan snart drar igång.

Detta är alltså sista veckan jag är ledig.
Jag är i nuläget inte ett dugg taggad på att börja skolan. Men det är ju något jag vill göra iaf.
Blir nog bra tillslut. Amanda ska ju också gå, och kanske även Lina.
Så det finns folk som jag känner =)


Annars känns mitt liv lite sådär. Jag vet att jag egetnligen inte borde känna som jag gör. Men det gör jag ändå och det börjar bli jobbigt. Nej, jag tänker inte gå in på detaljer. Det lär gå över. Jag vet om att jag är hur bra som helst. Det kan iaf ingen ta ifrån mig =)



Juste! Tatuerat mig har jag gjort också.
Jag vet att de flesta är hemskt negativa till detta, men jag orkar faktiskt inte bry mig. Det är min kropp och mina pengar och jag gillar läget. Jävligt mycket också! =)


PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0