Mister Cool

Jafan, under ett par veckor har jag nu funderat över om jag verkligen är så elak och dum som folk säger att jag är.
Jag tror dem verkligen inte. Jag är typ hur snäll som helst. Så länge jag bör vara det, är någon dum blir jag också dum.
Men rent generellt kan jag knappast ses som en otrevlig person.

Visst, att jag frågar en person om den fick bra betalt om jag ser en apa på tvn är inte elakt. Det är humor.
Om ni sen tar åt er och tolkar det som att ni ser ut som apan på tvn så är det i regel inte mitt fel.
Då bör ni skaffa er ett självförtroende och bättre humor =)


Ikväll sitter jag utan cola också.
Har i princip ingen cola allts kvar, vet inte hur detta ska gå.
Men lite tur kanske det slutar regna så en kan promenera iväg eller om jag har en snäll far :D tihi ;)

Annars har jag iofs öl. Det vore gott!

ps. jag är snäll!

PUSS!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Godkväll! Allt bra? :)

2010-08-25 @ 18:53:23
URL: http://ceciliav.com
Postat av: Maro? (:

Hejsan svensan! :D

Haft en bra dag? (:

2010-08-25 @ 19:07:23
URL: http://anepicage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0