Run

Jag trodde faktiskt att jag skulle sova hur länge som helst i natt, då jag knappt snittat 6 timmar den senaste veckan.
Fan vad trött jag varit. Menmen, lade mig runt 1 i natt och vaknade redan vid 8. Pigg och nöjd.
Men icke sa jag! Somna nu om kvinna och det gjorde jag. Till ungefär 10, sen låg jag mest där och såg dum ut, vägrade liksom gå upp.

Men tillslut så. Ringde vid halv 11 från hotellet och frågade om jag kunde komma in och städa lite, vilket jag tackade nej till då jag ska iväg senare på annat jobb och orkar inte stressa åt olika håll.


Men jag överväger stan en sväng, borde väl inget köpa, men vill kolla lite.
Vi får se sen =)



PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0