Wind Of Change

Ja, kanske dags för en förändring igen.
Jag överväger faktiskt att klippa av mig mitt hår.

Ha sådär kort och coolt.
Men då kommer det nog aldrig kunna växa ut. Kommer se asdumt ut.
Men jag kan inte bestämma mig :(

Satt och kollade på bilder från typ 03 och 04 igår och insåg hur mycket jag saknar det långa håret jag hade.
Men det kommer ta hur lång tid som helst att få tillbaka det + att mina toppar är så jävla slitna efter all färgning så jag borde klippa mig :( Men jag har inte råd.

Jag får väl klippa av mig topparna på egen hand och låta det växa ut, eller spara pengar så jag kan klippa någon häftig frisyr.. Eller något..


     

Något i stil med detta kanske? :O


Jag vet inte :(


PUSS!


Kommentarer
Postat av: natalie

Den första frisyren va fin :)

2010-08-09 @ 14:44:08
URL: http://naattoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0