Lördag

Nu vet jag mycket väl att det var hemskt längesen jag skrev något här.
Jag är ju 21 nu för tiden, vilket iofs inte känns det minsta. Borde nog ha tagit en tur till systemet på min dag och fått mig ett till grattis.
Kändes så fint förra året! Menmen! Har många åt to go liksom ;)


Aja!
Jag har bott hos mamma ett tag, jag fick äntligen hennes korvstroganoff! MUMS i min lilla mage!
Fido var med såklart, fick dock inte så god mat.
Men han ska iaf få en ny bur och en kompis inom kort =)
Ska bara se till att hitta en som passar in på vad jag är ute efter =)

Det kommer säkert komma bild på dem tillsammans så småningom =)

Aja, nog med glada gubbar iaf. Lala


Nu har jag precis ätit. Jag har 15 csiboxor och bara två kvar att se.
Funderar på att ta en nu, men vet inte vilken jag är mest sugen på, Gil eller Mac.
HUM!
Jag tror jag redan sett nästan alla dessa avsnitt förr iofs så känns inte som att det spelar allt för stor roll vilken jag väljer. Det märks senare, måste ju snart sova ändå då jag ska jobba imorgon. Kära nån, 6 gånger denna vecka! Vad de kör med mig!
Menmen, blir fina pengar iaf =)


MEN!
Nya badrummet här hos far är nu klart, polackerna åkte förut. De lät arga när de prata. hihi.
Det blev fint =)
Ska inviga duschen en sväng i morgon innan jag far min kos till Erik =)


PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0