Måndag

Återigen en ny vecka.
Jag har idag varit på möte på mitt kära arbete.
Frukosten är framflyttad så vi ska börja klockan 6. Men även om jag tar den första buss som går kommer jag att komma sent. De prata på att jag kunde få vara ett undantag och fortsätta börja halv 7. Får kolla med dem lite närmare om hur vi gör.


Annars idag kom det öl. Såntdär mums i magen! Hihi :D
Asbra och passande såhär dagarna innan min stora dag. Eller ja, min 21årsdag. :D:D

Jag hade något i tankarna som jag tänkte skriva om. Men jag kan för allt i världen inte komma på vad det var.
Det var liksom därför jag ens gick in hit från första början.
Menmen. Kanske kommer på det senare sen.


Är ju csi ikväll. Ett ytterst spännande avsnitt tror jag!
De blev ju faktiskt beskjutna sist.
Och herregud! Jag kan skriva jättefort. Nu blir jag lite rädd för mig själv och ska nog sluta sitta här =(


I morgon blir min dator formaterad också, ska bli så jäkla skönt! Får hoppas på att datorn går snabbare än den gör just nu.
Sen måste jag be min kära bror om hjälp att fixa lite saker också.
Lala!


PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0