Måndag (igen)

Haha, precis när jag loggade ut kom jag på vad jag egetnligen tänkte skriva!

Jag läste någonstans att alla klockor i Pup Fiction (filmen för er som ej vet) står på 20 över 4.
Med andra ögon kollade jag nu på denna underbara film igår.
En klocka, EN klocka stod på 20 över 4.
Guldklockan antog jag direkt var den de prata på, men icke!

I början av filmen blir Travolta tillfrågad om vad klockan är, han kollar på sin arm och svarara: 07.22.
HUM! Iofs såg man inte denna klocka så man vet ju inte riktigt vad den står på.

Men den allra självklaraste klockan som är hemma hos Tarantinos rollfigur står på 20 över 8.
Jag vet inte alls vem som var dum nog och sa att ALLA klockor ska stå på 20 över 4.

Aja, fel hade den iaf!


PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0