Måndag

Nu är allt över känns det som. Eller ja, 2009 iaf.
Detta år har gått så otroligt fort. Men det har nog även varit det bästa jag varit med om. Plus/minus löjliga människor, iskalla dagar och dålig sommar.
Men jag har varit kär, nästan ett helt år! :D


Juste, nyårsafton spenderades först hemma hos Erik. Det bjöds på jättegod och massa mat. Var så mätt att klänningen klämde, iår får det bli en större ;)
Sen begav vi oss ut mot bergvik och hem till Puff.
Vi var 4 personer, (daniel kom också)
Men jag ska faktiskt inte klaga. Det var faktiskt riktigt mys. Vi prata, skratta, Puff åt Banana Skids med sitt supersaliv. Och jävlar vilket saliv killen har! :D HAHAHA! :D


Men ändå.
Nu är det nytt år. Om 26 dagar fyller jag 21. Jag har bajsont i min svanskota och hoppas att det snart ska gå över.
Om lite mer än en vecka firar jag och Erik ett år tillsammans.
Känns spännande!
Hoppas han bjuder på något gott. MUMS! :D Hihi.


PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0