Torsdag

Ojoj, idag har jag och pappa varit ute och flängt. Ikea, Bergvik, Maxi, Arken zoo, lild och slutligen swedol.
Som sagt, överallt!
Bilen blev jättefull, hihi :D
Såg ett jättesött marsvin på arken, såg ut som en liten fido.
Men icke! Jag ska ha ett svart och ett grått =)
Ska ta med min man ut på jakt om inte allt för lång tid :D:D:D


Jag håller på med en liten städning just nu, eller ja, jag städa Fidos bur, plockade bort alla tomma chipspåsar och popcornlådor.
Nej, jag är inte så fet som jag låter =)


Fick hem nya solglasögon i tisdags också. Riktigt läckra! Blir super i sommar det =)

Nu ska jag återgå till lite städning och lite annat. Vankas nog varma mackor här snart :D :D


PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0