Life On Mars?

Mja, helgen i Skara var kul. Var sjukt mycket folk alla tre dagar så alltid något att göra =)
På lördagen var vi inne i skara och åt pizza, den satt jäkligt fint!

Sen på kvällen åkte Emma och Tove iväg på disco.
Jag samlade vuxenpoäng genom att stanna på hotellrummet och löste korsord.
Det var jag och Saade den kvällen. Eller hur han nu stavas =)


Annars idag har jag jobbat, igen.
Och ska även jobba i morgon + lördag och söndag.
Känns som jag inte gör annat, haha :D
Blir iofs pengar. Men ändå, att städa är så himla tråkigt faktiskt =(


På ett sätt måste jag nog erkänna att jag ångrar mig lite.
Men jag tror att det är någon slags seperationsångest som spökar och har sig.
Menmen, det märks väl med tiden.


PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0