En helt ny värld

Idag har jag gjort en hel del faktiskt.
Jag inledde dagen med en tur till Ikea med Amanda och Gusten =)
Köpte mig en handduk till hårfärgning. Så slipper jag få skäll om jag har sönder någons annan =)

Sen var vi en tur på bergvik för att sedan åka in till stan och Telenor för att hämta Amandas telefon.
Och medan vi väntade på den så pillade jag runt på alla konstiga mobiler och jag har nu insett att den dagen min dör lär en stor del av mig också dö och det kommer nog sluta med att jag inte införskaffar en ny på bra länge.
Allt är så krångligt! KÄRA NÅN!


Annars påbörjades min blondering. Jag ser just nu ut som en räka.
Men det kommer nog bli fint tillslut =)

Ska iaf bli klart tills vi far våran kos mot Arvika =)


PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0