Stylo

Hej igen!

Jag vet, två gånger på en och samma dag. Nu kanske det ska börja likna något igen!
Håll iaf en tumme!


Jag var inne på blocket häromdagen och kikade på lamor. Står dock inget pris. Men vore småcoolt att ha en lama på baksidan. :D:D Tror nog visserligen inte att pappa skulle gilla den idéen. Hihi :D:D


Juste, i onsdags började jag skolan. Javisst, eller ja. En sommarkurs. Inte så jättemycket att göra. Fick en uppgift som jag faktiskt borde börja fundera på redan nu.
Ska skrivas 5 a4sidor. Blir svett av bara tanken. Men det löser sig nog.
Jag har till den 25 augusti att bli klar. Så förhoppningsvis hinner jag ;)



Ikväll är jag och pappa ensamna så då gjorde vi en kycklingsallad och jävlar så mätt jag blev!
Magen hänger helt ärligt i knähöjd!
Känner mig sjukt svullen!
Ska orka med en dusch sen också. Buhu, inte alls taggad :( Magen bara värker!



Fick en ny kamera förut också! :D Eller ja, jag ska betala lite också. Men just nu är det tomt i kassan :(
Och jag har massa saker jag måste köpa :(
(kameran är jättesöt!)

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0