Tisdag

Hallådär!
Just precis innan jag loggade in här körde jag ett finger rätt in i kinden.
Hur detta gick till är jag inte helt hundra på. Men det gjorde skumt ont. Nu är jag lite öm.

Menmen!
Jag har iaf sett en Lama!
Eller ja, jag såg den på vägen ner till Gbg.
Okejdå, jag såg en Lamabil bara. Men den hade släp så jag antar att Laman var där inne!
Lama stavas alltid med stort L! :D:D:D:D:D

Jag ska nog googla efter den sen!



Nu sitter jag här och pimplar! Inte cola som ni nu alla tror.
Utan vattenmelonjuice!

Martin berättade om denna juice för ett tag sen. Men vägrade berätta vart han köpt den.
Så jag har letat och letat! Ungefär som i Majas alfabetssånger. När hon leter chmapinjoner.
Fast jag fann ju förstås juicen utan massa barr i skorna =)


MUMS! säger jag bara!


PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0