Torsdag

OJOJ!
Jag vet inte alls varför jag aldrig uppdaterar här.
Men jag ska åter igen försöka att bättra mig.

Igår var jag en tur ner till Göteborg med Jan, Anna och Erik =)
Det var hur kul som helst!

Först var vi på något outletställe där jag köpte mig ett fjärde par Adidasskor =)
Ett par gröna denna gången. Asfräna ;) Köpte även en liten gris inne på en leksaksbutik.

sen drog vi vidare in mot själv staden. För shopping först. Blev dock inte alls mycket, toffsar, mascara och en tshirt.
Var ju egentligen ute efter ett par byxor på H&m. Men de fanns inte i min storlek. Ska banne mig in till stan här och kolla om de finns. Och om de ens passar. Det lär ju märkas ;)


Sen tog vi en tur i det nya stora Parisehjulet! Ascoolt att se hela Göteborg från luften!

Och sist men inte minst tog vi oss till Liseberg och åkte karuseller! Detta har jag saknat må ni tro!
Fyfan vad kul! Fick dock en del blåmärken och jag lovar och svär att jag aldrig mer kommer att åka krockbilarna! Inte en chans! Fyfan! Min axel är lite blå :( Jävla person som gillade att köra på mig och Anna!


Idag är jag lite öm i benen och fötterna. Men jävlar så värt! :D:D:D:D:D


PUSS!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Liseberg är utan tvekan sveriges bästa nöjesfält.

2010-06-05 @ 11:44:54
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0