Söndag

Nu var det dags igen!
Efter 4 dagar i danmark är jag nu hemma =)

Det blev ungefär 12-13 timmar tåg. Vilket sög :(
Tur jag hade Richard på vägen ner och att jag träffade en gammal lärare + hennes hund på tåget från gbg idag.
Blev iaf någon att prata med =)

Där nere hände iofs inget, vädret var bara dåligt så vi orkade liksom inget. Men man kan köpa sprit på Netto så det var helgen värt!
Iofs har jag haft riktigt trevligt! Söp stenhård på fredagen (släkt, läs söp som dansa)
Så lördagen vart mest superseg, men vi orkade oss ut. Köpte mer dricka + att vi gick en sväng, vilket resulterade i att vi såg ut som blöta djur.

Men! Värd helg som sagt, men ska bli gött att sova i min egen säng!
Och jag har förstås saknat mina bäbisar. De har fått massa pussar och kramar :D:D:D


PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0