Any Other Way

Ja, även då vi inte alls riktigt kände varandra måste jag säga att det känns kosntigt att du inte längre finns.
Jag såg dig ju förra veckan.
Hoppas du har det bra där du är nu iaf. R.I.P



Och till en helt annan sak.
Idag var det som vanligt tänkt att jag skulle plugga. Har iaf bestämt mig vad det ska handla om. Får låna två böcker av en studiekamrat, otroligt snällt! Blev dock inte mycket skrivet på den uppgiften idag, tänkte sätta mig senare sen innan Crminal Minds och kolla upp lite sidor i de böcker jag har så jag iaf har gjort något vettigt.

Blev iaf klar med den andra uppgiften och den är ivägskickad.
Skickade in en restuppgift igår som jag nu har godkänt på. Känns bra nu!
Är bara lite kvar nu. Eller ja, inte lite kanske.
Men det löser sig ;);)


PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0