Include Me Out

Jafan, vill inleda med att Robyns senaste skiva är den bästa på typ år och dar!
Bara så ni vet. Med andra ord bör ni verkligen ta er en lyssning! Annars hoppas jag ni faller i en brunn och dör.



Sen måste jag bara få tala om att jag fått de absolut äckligaste blåsorna jag någonsin sett. Ena sitter mellan ringtån och långtån och det bara rinner var. Den gör dock inte så jätteont, fast den är sprucken och hela alltet.
Sen sitter det en under foten. Ungefär vid pektån och herrejävlar vad var det kommer! Det kommer så mycket att det blir fläckar på strumpan!
Och i min sko! USCH!

Funderar på att låna skolsyster på skolan och fråga om jag lär dö.
Eller iaf om det finns något jag kan göra :O


Nu ska jag äta upp mina ostbågar och sen ska jag sova! :D


PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0