Manhattan

Javisst, jag har gått och blivit sjuk. Och inte lite småfjantigt sjuk.
Utan helt galet supersjuk!

Jag kan förallt i världen inte förstå hur detta kommer sig. Jag som sällan är sjuk.
Nu åkte jag på värsta feta sjukdomen och jag kan inte förstå hur ni som är sjuka ofta orkar med detta.

Halsen värker, huvudet värkar, magen gör ont ibland, hostar gör jag och har massa feber som gör att jag svettas som ett djur.

Det är hemskt!


Nu har jag laddat upp med första säsongen av Desperate Houswives som jag tänkte se.
Försöka dricka lite cola så jag kyls ner och äta lite chips.

Bara tanken av mat gör mig svettig och jag funderar på att gå ut och rulla i snön. Men då blir jag säkert förkyld på kuppen och det har jag verkligen ingen lust med.


PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0