No Cigar

Idag är en såndär dag så jag bara vill sitta och klaga på saker och ting som jag stör på mig på.
Så nu tänkte jag skriva ihop en lista på saker jag inte gillar/stör mig på.
Tar ni åt er så är ni svaga själar och jag tänker inte bry mig =)
För seriöst, kan ni inte respektera vad jag tycker så tänker jag banne mig inte respektera er!


- Folk med för mycket smink.
Kom igen, hur snyggt är det tror du? Man skulle lätt kunna skrapa av 2 cm med fingret! BLÄ!

- Folk med sandaler.
Nejnejnejnej. Det kommer aldrig någonsin vara okej!

- Denna sjuka barnhysterin.
Varför inte bara skaffa barn när man kan och har råd?

- Folk som säger en sak, fast menar det inte.
Vafan! Stå upp för er själva förhelvete!

-Folk som inte kan stava.
Kom igen, så svårt är det inte! Och alla dessa jävla särskrivningar! Herregud! Jag vill klippa tårna av er med tång!



Det finns mycket mer jag stör på mig faktiskt.
Men nu nämner jag bara dessa sålänge. Så folk inte blir allt för arga på mig =) hoho


PUSS!



Kommentarer
Postat av: J

Heja heja! Av med tårna bara, på'rom!

2010-11-26 @ 14:29:20
Postat av: J

"Denna sjuka barnhysterin.

Varför inte bara skaffa barn när man kan och har råd?"



vissa som skaffar barn nu kanske har råd, har du tänkt på det?

2010-12-14 @ 22:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0