Wooden Heart

Yes! As I wringting detta så lyssnar jag på Elvis =)
Och jag har precis flyttat upp mig i sängen. Då jag innan satt på golvet och skrev en saga åt Henrik =)
Den blev nog helt okej. Kände mig lite rostig. Var ett bra tag sedan nu jag skrev en saga. Så det var allt på tiden!


Snart har också andra veckan av praktiken gått, känns verkligen inte! Tiden har gått så grymt snabbt!

Juste! Jag har fått tag på två böcker jag behöver också, två av de dyraste! Begagnat! Känns awesome!
Får båda två i morgon =)


Nu hade jag tänkt hitta på något, men jag vet inte riktigt vad.
Kanske en film, någon mer serie, sen tänkte jag faktiskt sova i tid.
I morgon är min tidigaste morgon då jag börjar redan kvart över 8. PÖH!



PUSS! (Elvis hälsar)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0