Word Up

Ja, men se på fan!
Klockan stod på ringning och upp kom jag. Sitter nu vid köksbordet och pluggar för full rulle. En del är snart helt klar och snart ska jag börja på en restuppgift jag har.

Igår var jag tillbaka på universitetet, kändes ju kul att få träffa alla igen och höra hur de haft det. Men var ändå väldigt tråkigt.
Men jag måste ändå säga att lite skönt är det ändå att praktiken är över. Att gå upp varje dag har varit aningen jobbigt. ´

Idag är jag ledig, i morgon är det skola och sen är det ledigt torsdag och fredag. Jag planerar att bli till största delen klar denna vecka med allt. Har dock inte alla böcker än, vilket jag överväger att fråga om jag kan få låna av någon. Kanske till en liten avgift =)


PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0