Another Brick In The Wall

Men sehär. Nu har jag gjort två dagar av min praktik och jag måste säga att jag är positivt överraskad. Trodde faktiskt barnen skulle vara elaka. Jag vet, man bör inte ha fördomar. Men ändå, det är svårt att inte ha några alls när det kommer till högstadieelever.
Men jag måste ändå säga att de är hur mysiga och snälla som helst! =)
Finns väl dessa 'typiska kanintesittastill-elever', men de finns ju överallt oftast =)


Men nu överväger jag att ta en jävligt tidig kväll. Dvs att gå och sova nu.
Jag har 'sovmorgon' och börjar inte förrens nio i morgon, så skulle vara awesome att sova ut =)
Då är mest frågan, somnar jag nu? :O


Får fundera till senast halv 11 då jag senast ska ligga i sängen!


PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0