Fame

Yes!
I fredags var jag iväg till min praktikskola. Det kändes betydligt bättre än jag kunde tänka mig.
Jag vet inte helt och hållet om jag får skriva vart jag är. Men det borde jag väl få?
Jag är ju på min gamla högstadieskola och där hade de gjort om minsann!
Ojoj! Inget stod rätt till.
Eller ja, en del. Men inte vad jag hade tänkt mig iaf!


Nu sitter jag mest och funderar på dagen. Skulle egentligen iväg och fotas idag. Men det ser lite mörkt ut. Så jag får se vad dagen har att erbjuda.
Åka iväg och köpa cola låter ju inte helt fel iaf. Och kanske chips. Har ju inte ätit det på jättelänge!


Sen måste jag även fixa fler avsnitt av Boardwalk Empire! Hur bra serie som helst!
MUMS!


PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0