Mamma Mia

Måste väl iofs inleda med att säga att Mamma Mia faktiskt var riktitg bra. Även då en inte riktigt hörde allt som sas. Menmen, det var som sagt inte hela världen. Man förstod ändå vad det handlade om och sådär. Och de var duktiga, riktigt duktiga =)


Har en annan sak att säga också =) Att pappa börjar planera vad han ska göra med mitt rum när jag flyttar är en sak. Det gör inte sådär jättemycket eftersom jag förhoppningsvis inte ska bo kvar här allt för länge.
Men att redan planera vad han ska göra när David flyttar. Det kanske är lite överkurs. För så gammal är den lille inte än.

Menmen, han hade storslagna och väldigt underliga planer för Davids och Emmas gamla rum. Kära nån, jag tror min far har alldeles för mycket fridid :O

Nu ska jag fortsätta läsa Flyga Drake, komma på två bra frågor och sedan se på Despan =)


PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0