Tyst Nu

Javisst, i morse. Eller ja, tidigare idag. Halv 8 rättare sagt så ringde min klocka. (som aldrig är en klocka utan är min mobil)
Det var alltså dags för uppstigning. Pyttsan sa jag och snosade till nästan 5 över. Skulle ju inte bli upplockad förens halv så varför inte sova tänkte jag.

Upp steg jag iaf. Gjorde allt man bör för att sedan hoppa i Amandas gula bil och fara emot skolan. Tenta stod på dagens schema.
Att finna sal och allt gick faktiskt väldigt galant. Jag fick en bra plats bredvid ett fönster. Så jag kunde kika ut på det fina höstvädret vi har fått.

Och jag måste erkänna att för att vara min första tenta så kändes det jävligt bra!
Jag är iaf nöjd med min insats! Även om jag inte får godkänt, vilket jag iofs innerligt hoppas på att jag får.
Men overall är jag nöjd!


Nu ska jag mest inte göra ett skit för att sedan åka iväg och arbeta.
Servering för 20 pers står på det schemat, ensam.
BUT I CAN DO IT!


PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0