Smile

Jag vet inte alls vad jag ska skriva.
Känns som att jag är aningen tom. Vilket är underligt, för skriva är det jag faktiskt gillar bäst.
Kanske inte såhär. Men ändå att få ut det jag vill. Jag borde kanske börja med en dagbok igen. Sån man hade som liten. Som man gömde så ingen kunde få läsa vad man skrev.

Jag htitade faktiskt min gamla för ett tag sen, dock ingen nyckel så jag klippte faktiskt upp den. Och jag både skratta, skämdes och blev aningen tårögd när jag läste det jag en gång skrivit. Denna var från slutet av 90talet eller om det var början av 2000. Längesen i alla fall. Och jag kunde nästan minnas känslan jag hade när jag skrev dessa rader, när jag var ledsen, glad eller bara tyckte nån kille var snygg.



PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0