Blame

Idag är det torsdag, det innebär att fredag vankas i morgon och med det även skola.
Är inte ett dugg taggad faktiskt. Har en uppgift att göra också, den är dock rätt lätt. Men vi får se.

Har ett sug på att åka till stan också, fick ett sms där det stod att det är 20% på underkläder på h&m.
Och jag är sugen på något nytt, något kanske lite mer fint till underklädeslådan. Eller ja, lådorna. Dels för att jag måste rensa bort lite gammalt, så lika bra att i samma veva köpa nytt. hihi.



Oj, jag hade något kul att säga. Eller ja halvkul. Men jag minns inte vad det är :(
Juste, i morgon vankas party, och jag är sugen. Eller ja, inte just nu, men det är nog för att jag är rätt skitig :P


Det löser sig!


PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0