Falling Away From Me

Hej bloggän!
Nejdå, nu ska vi inte vara så.

At the moment sitter jag och lyssnar på en föreläsning. Måttligt okul måste jag lov att säga.
Jag fattar inte helt och hållet sammanhanget. Menmen, kanske blir bättre i morgon =)
Har en uppgift att jämt skriva ihop också, men det kirrar jag!


Juste! På tal om min tå, som jag visst nämnde i två inlägg, höhö.
Bruten är den iaf. Men troligtvis en spricka. Den är fortfarande helt galet öm, svullen och sådär.
Har nagellack på, så jag vet inte hur nageln ser ut :O

Annars idag när jag hängde med min kära vän Amanda hände en liten olycka. Den nedrans bruden välte en hylla! Rakt på min fot! Tur som fan andra, dock gör den nu också pissont. Jag har lite svårt att böja på den och den börjar smått att ändra färg. Jaja, smällar man får ta. :D


PUSS!


Kommentarer
Postat av: amända

hihihi

2011-02-03 @ 23:58:12
URL: http://biggerbetteramanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0