Gone For Good

Jag står fast vid vad jag skrev förra helgen. Eller om det var i början av veckan. Jag är helt galet trött på folket jag 'umgås' med.
Kan nog inte ens kalla det att umgås länge. Är jag totalt bortglömd?!
Och nej, kom nu inte och säg att jag också kan höra av mig. För jag har gjort det, så länge jag kan minnas. Och är ni 8 personer ska banne mig inte jag behöva ringa en av er och fråga om jag får hänga på. Ni måste ju vara medvetna om att jag också finns och kanske också vill hitta på något?!
Nån enstaka gång!
Men nej.


Aja, nog gnäll nu.
Jag har ju nya filmer och en killerdvd. Eller ja, en cool en, med touchknappar.
Så vi får väl göra varandra sällskap ikväll. En och annan öl lär slinka ner också skulle jag tro.


Fick en extern hårddisk av min far i present också, så nu håller jag på att lägga över alla mina serier och filmer på den =)
Strax ska jag se nya avsnittet av The big bang theory och även det nya av En callgirls dagbok =)
Blir fint de!
'

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0