My Oh My

Oj! Försov mig i morse. Eller ja, vet inte om jag ens kan kalla det för de.
Vaknade av att mobilen ringde, klockan var då 7. Jag kunde för allt i världen inte komma på varför jag ställt klockan. Så jag valde att stänga av larmet och somna om.
Kvart över 9 vaknade jag igen och insåg varför klockan stod på ringning. Helvete sa jag, eller så somnade jag om. 10 kom jag iaf upp.

Tur att dessa fredagslektioner spelas in så man kan se dem i efterhand.
Sitter iaf med plugget nu, eller ja de två texter som ska in ikväll.
Vill hemskt gärna bli klar, så jag kan unna mig öl ikväll.

Men jag ska iaf vara lite duktig. Jag åker in till skolan efter lunch sen och är med på andra lektionen.
=)



PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0