Nobody But You

HEJ!
Okej, ska inleda med att mitt lena babyface är ett minne blott. Min ena kind har blivit helt galet knottrig! =(
Jag blir så less, jag som alltid varit så len =(
Jaja, det kanske löser sig, när denna torra vintern är över.


Annars idag har jag varit hos tandläkaren, så min klocka ringde kvart i 7 i morse och jag var måttligt lycklig. Med tanke på att jag de senaste dagarna sovit rätt länge på dagen + att jag knappt gjort något. Vilket har varit äckligt skönt. Juste, min mun smakar röv. Eller ja, banan. Saksamma.

I skolan har vi fått våran första skrivuppgift också. Jag sitter med den nu, men det står still, helt galet still. Skrivbrist liksom. Antingen ändrar jag vad jag ska skriva om eller så får jag ta mig en funderare under dagan och ta tag i det senare.



Jag har känt att jag varit rätt pissed i bloggen på senaste tiden. Men det blir så ibland. Nu är jag lite gladare, vet dock inte just nu vad denna helgen har att erbjuda. Hade planer typ, men vet inte om det blir av eller inte. Vet inte när jag vet det heller. Nu blev det många vet här. Hihi.

I annat fall vore det rätt skönt att bara vara hemma, dricka lite öl, spela tvspel eller se på någon film.
Ska ut nästa helg, så kanske lika bra att spara pengar och så denna. Men det slutar garanterat med att jag hamnat någonstans och super ändå. Skulle absolut inte förvåna mig, och inte er heller förstås.



Men nu ska jag spåna vidare i mitt plugg, städa lite här i mitt rum för att sedan bege mig ner emot Amanda för lite lek. Senare joinar även Gurran oss. (han är på dagis nu)


PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0