What Is Love?

Tjatja bloggän!

Satt här och funderar på sommaren, mest för att idag tog jag min vårjacka och adidasskor på mig när jag åkte till stan. Men okej, kan erkänna att det var lite kallt, dock bara om överkroppen, skorna funkade fint =) Så länge man inte står still allt för länge.

Men tillbaka till sommaren, det är festivaldags alltså. Jag är inte alls sugen på Arvika i år. De måste komma med lite mer bra band att lyssna på. För ja, jag är där för musiken också. Känns ovärt att vara skitig för inget alls.
Peace and love lockar absolut mest, med Kings Of Leon. Helvete! Jag skulle vara i extas. Mums!
Men vi får väl se, behövs liksom någon att åka med också. Kan ju inte härja i Borlänge helt ensam.

Återstår att se, kostar en del också. Samma sak med Metal town, det vore guld! System och Korn, ojoj!!!



Kan berätta att jag råkade raka bort en del av mitt ögonbryn i morse också. Var absolut inte med flit. Typ.

Slänger in en bild på mitt missöde och även för att visa mitt nya snygga nagellack!


PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0