Freak On A Leash

Idag fyller jag år!!!!!!
Hela 22 år gammal blir jag. Känns underligt!

Och då gårdagen spenderades iklädd mjukisbyxor och sovtshirt insåg jag vilken tråkigt liv jag har.
Eller rättare sagt, vilka tråkiga människor jag har kring mig.
En gång om året fyller jag år, eller ja, det gör väl alla.
Så varför inte bara något, litet litet?
Men nejnej. Jag såg iaf på Mean girls 2, vilket inte alls vara i närheten av så bra som första!


Juste! Tror jag vet vad som blev fel när all text tryckte ihop sig.
Jag var då inne med google chrome. Vilket tydligen inte funkar så bra när man ska uppdatera bloggen.
Menmen, då vet jag det tills nästa gång iaf =)


Juste, bröt i princip en tå i fredags. Den är svullen, röd och får inte riktigt plats där den ska :(
Men shit happens! :D


Snart ska jag iväg på kalas hos min mamma, då vankas marängtårtaaaa! MUMS!


PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0