Perfect

Ja, nu måste jag erkänna att det varit en dålig uppdatering från min sida.
Jag vet inte varför det blivit såhär. Jag har antingen tröttnat eller bara gjort en massa annat.

Eller något.

Jag lever iaf, börjat skolan igen.
Jul och nyår var trevligt!


Vet liksom inte mer vad jag ska skriva just nu.

Juste, jag har köpt ett par nya skor. Första på riktigt länge faktiskt.
Köpta i Edsvalla av alla ställen, då jag hängde där med Amanda och hennes skitunge till son! :O

Annars har jag bott ett tag hos mamma och det var trevligt, fick äntligen hennes förbannat goda korvstroganof.



Sen håller denna miljökurs på att nå sitt slut.
Är bara denna vecka och nästa kvar. Sen är det äntligen över och det är dags att börja med svenska!
Känns bra än så länge iaf =)
Är dock två riktigt intensiva sista veckor så uppdateringen lär inte ta fart riktigt än.
Även då jag skulle vilja det.


Nu ska jag knåpa ihop med Power Pointsida som ska vara klar tills i morgon =)


PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0