When I Goosestep

Javisst, en helt ny vecka, fullspäckad!

Som en del av er iaf vet så tog jag en liten skolpaus och drog iväg för helgen. Jag var ute på äventyr i landet =)
Det var en riktigt skön helg även då den gav mig lite träningsvärk! Men är väl smällar man får ta när man är bäst på tvspel ;)


Jobbet ikväll blev inställd också. Banan här är för dålig för hästarna så jag får väl hitta på annat. Typ plugga.
Men vi får väl se.
Klarade inte av det senaste quizet heller. Så har ett omquiz att göra + två ordinarie denna vecka.
Sen har vi ju en inlämningsuppgift och sen en redovisning på torsdag.

Men när det gäller är faktiskt min studiegrupp inget att klaga på =) Vi funkar bra tillsammans även då vi är sjukt många =)



PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0