Mad World

Kändes som att jag tagit ännu en liten paus ifrån detta.
Men nu ska jag försöka att ta tag i det igen. Göra mitt bästa iaf.


Två veckors praktik är förbi och nu har vi åter igen bara skola på fredagar. Vilket är skönt på sitt sätt, men ändå inte.
Lite arbeten måste jag ta tag i, men i stället ska jag åka till Mariebergsskogen med Amanda och Gurran.
Ja, jag prioriterar bäst!


Juste, nästa vecka åker jag till Oslo och är borta i nästan 5 dagar.
Så, då kanske det blir en dålig uppdatering igen. Tar visserligen med lilla datorn, men vi får väl se om det slinker in något här eller ej =)


Nu ska jag göra mig klar och sen ta en promenad ner till Amanda =)



PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0