Better Luck Next Time

Måste bara berätta en sådan otroligt rolig sak som hände i måndags!

Pappa skulle köra iväg min bror till mamma och jag passade på att åka med då jag skulle ämta ett brev. Medan de andra packar in i bilen sätter jag mig i framsätet och väntar på att vi ska åka. Pappa hänger på Davids cykel där bak och sätter sig i bilen. Varpå min bror sedan sätter sig där bak.
Pappa frågar: Har du med dig allt?
Både jag och pappa antar att David säger ja och börjar åka iväg. När vi sedan ska sväng ut från gatan och ut på vägen så märker vi att bakdörren är öppen och att David inte sitter i bilen. Jag började skratta redan då. Pappa backade en bit och där ser vi David komma, med ett inte så glatt ansikte. Tydligen hade han bett pappa att vänta, vilket han då inte hört.
Ojoj! Helvete vad jag skrattade!



PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0