It´s On!

Eller nej, det är det faktiskt inte. Jag är så sjukt usel och trött på mig själv.
Jag har dyngmycket skolarbete som jag verkligen borde göra men som jag inte tar tag i. Istället gör jag bara en massa annat. I detta fall, inte så jättelivsavgörande. Men ändå sjukt trevligt.

I morgon har jag en uppgift som ska in. Jag har ett worddokument uppe, jag har skrivit mitt namn och kursens namn. Det är allt.

Har även en retur att skicka in tills på torsdag, två VFU-uppgifter som jag borde ha gjort i typ mars-april, fixa med ett tal som ska hållas den 30e maj, plugga på omtentan som är 31 maj.

Så, får ni inte tag på mig under dessa närmaste dagar/veckor så är det därför.

Juste, jag åker även till sthlm i helgen för jobb.


Nu ska jag typ självdö, äta något och försöka göra mer än att stirra på word.


PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0