Space Invaders

Här sitter jag med mitt bäbislena ansikte, nyäten och lyssnar på en av mina favoritlåtar; Aerosmith - I don´t want to miss a thing.

Kvällens känns med andra ord helt okej! Jag har lämnat in en uppgift och har nu en mindre att ta itu med. Jag har köpt mig ett par nya brills, med orange färg, jättefina. Kunde visserligen varit bättre om min äckliga slemmiga hosta inte fanns, men man ska inte begära för mycket.


Jag vet att det åter igen har gått ett tag sedan jag uppdaterade sist, men jag har haft fullt upp med grammatikplugg och tji fick jag, för tentan gick käpprätt åt helvete!
Men jag får en ny chans i slutet av maj så det är snart dags att börja plugga på nytt.


Annars började en ny kurs idag, textanalys, vilket låter helt okej då jag gillar att skriva. Kanske inte att analysera det som skrivits, men ändå =) Det är iaf sista 'delkursen' denna termin och om inte allt för många veckor är det äntligen dags för sommarlov. SÅ JAG LÄNGTAR!


PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0