Back To Black

Idag är det måndag. En jävligt mörk måndag. Visserligen kanske inte mörkare än förra eller den innan. Men det är snart vinter. Jag hittade en snygg vinterjacka men nu finns den inte i färgen jag vill ha. Och får jag inte tag på någon snart så kommer jag frysa ihjäl. Vilket jag inte är direkt sugen på.

Om ungefär 45 minuter ska jag och min lilla bror cykla ner till travet för lite jobb, och ja, han jobbar också där nu. Familjejobb liksom.


Jag vet egentligen inte vad jag ska skriva här eller varför jag skrev det jag nyss skrev. Kanske bara för att visa på att jag fortfarande lever och att jag inte lagt ner detta helt ännu. Men det kanske sker, eller så blir jag awesome och kommer blogga varje dag =) Vi får hålla en tumme.


PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0