I Want To Hold Your Hand

Nu är det ruskigt längesen. Jag vet.
Kan inte påstå att jag just nu har jättemycket att skriva, vill mest tala om för mig själv att jag inte glömt av min blogg. Jag ska försöka att börja blogga på riktigt igen. För att fixa en bra blogg kanske jag bör blogga om distansförhållande. Men det är säkerligen inte alls kul att läsa om. Vad vet jag. Vi får helt enkelt se vad som händer.


Jag ska strax försöka sova, även då jag inte gjort något annat i helgen känns det som. Sov 13 timmar natten mellan fredag och lördag. Mådde därefter inge vidare under lördagen, men det är smällar man får ta ibland. Åt i alla fall ute på lördagskvällen, på Frost med Viktor. Himla mysigt!




PUSS!


Kommentarer
Postat av: Helena

Du har sån fin och välkomnande blogg

2011-10-20 @ 10:32:01
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0