Hej!

Nu jävlar ska jag sätta igång igen! 
 
 
Som några av er redan vet så var vi med i en liten bilolycka förra söndagen. Jag slog i en nerv i armbågen så min arm har i princip inte funkat. Den är nu på bättringsvägen iaf! Jag har varit ledig hela veckan och ska göra min första dag imorgon. Känner mig taggad! 
 
 
I helgen har jag mest hängt med min nya fina pojkvän. Han heter Oscar och är bäst. Igår åkte vi ut till hans familj på ekerö, badade jacuzzi, åt god mat, kollade film och hade trevligt! 
 
 
Vi har också flyttat in på nya stället. Det börjar ordna upp sig! Sista lasset från Karlstad kommer i början på maj. Det känns fint! 
 
Börjar jobba på Gröna Lund nu på torsdag också. Känner mig inte alls taggad inför detta. Men det blir nog bra till slut. 
 
Vi hörs senare! 
 
PUSS!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0