Söndag

Hejhej
 
 
Det var något jag tänkte på, men i och med att jag loggade in så glömde jag bort det.
 
Men just nu sitter jag och kollar ikapp en hel drös med serier som jag inte kunnat sett på sen ungefär i julas. Jag är snart klar med allt. Känns bra.
 
Och juste! Jag har börjat kolla på sista säsongen av Lword. Jag kommer gråta floder när sista avsnittet är slut. Jag vet, superlöjlig. Men det är så sjukt bra! 
 
Jag måste även köpa nästa del av Skilda Världar. Så känner ni att ni vill skänka en gåva till en stackars tjej med ont i armen så är det välkommet. Del 8, tack! 
 
Får se om jag kommer på vad det var jag skulle skriva egentligen.
 
 
PUSS!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0