Fredag - Fest!

Mja, idag borde jag festa. Men icke! :D

Så nu ska jag berätta en gammal historia, detta var för cirka ett år sen, eller ja, det var i början av juni förra året.
Jag och min tjocka vän Amanda skulle ut med Nicklas, till någon i hans klass.

Vi började hemma hos Amanda med hennes äckliga Bulgariensprit och Fanta. Hennes hund Zammy var med också, han körde nyktert denna kvällen. Vi gick sedan ut, satte oss på en bänk nere vid Vågmästaren och njöt av solen, värmen och spriten.
Vi gick sedan tillbaka till Amanda och inväntade ett samtal, när det kom packade vi ihop oss och begav oss bort mot Maxim. Inte för att kolla på strippor utan för att möta upp pojkarna.
Vi vandrade vidare, över stenbron! Tjohej liksom, sen handlade vi lite på Hydro som lagt ner nu, eller renoveras det?! Eller vad gör de?!
Vi kom sedan fram, tror bruden hette Evelina. Det fanns jordgubbar i kylen, av någon underlig anledning var jag den enda som fick äta. Vad var det liksom? :O Menmen, bara tacka och ta emot! Jag bjöd resten av gästerna.

Där fortsatte vi vårat supande, poserade mot diskbänken och åt jordgubbar, pratade skit om folk och med folk.
Amanda och Nicklas förde något intimt samtal den kvällen, ingen av dem minns vad det handlade om.

Sen till det bästa med kvällen! Vi hittade en ful sebra, zebra! Vi poserade som fan med den! Vi tänkte även sno den, men våra väskor var för små :( Tyvärr alltså!

Sen kom hennes mamma hem, slängde ut oss, min väska bada i öl som Nicklas spillde, jag umlade runt i en buske. Sen gick vi åt varsitt håll. Amanda velade bort sig, grät och slog sönder kameran.
Jag kom hem till Nicklas, spydde i hans badkar och somnade.


MEN TOTALT VÄRD KVÄLL! FÖR KUL SOM FAN HADE VI! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0