Lördag

JAG KOM PÅ DET!

Jag och Erik såg Twilight igår.
Helt ärligt så måste jag säga att filmen sög helt otroligt!
Det fanns ingen handling, ingen spänning och ta mig fan inget att gilla!

FYFAN!
Jag hade faktiskt trott att jag skulle gilla den, jag vet att detta låter helt sjukt.
Men det är sant. Jag förväntade mig en bra film.
Men förihelvete vad usel!



Nu vill jag inte läsa en massa onödiga kommentarer om att den visst är bra.
För detta är min åsikt din skithög!
Du får berätta din för vem du vill, men jag skiter fullständigt i den! =)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag har inte heller sett den, kanske ska skita i det om den är dålig då :(

2009-03-15 @ 11:36:30
URL: http://biggerbetteramanda.blogg.se/
Postat av: Slisko

Jag tänkte inte förneka din åsikt :P men något jag gillade var den alternativa anledningen till varför dom inte ville visa sig i solen =)



sen att den var lite lång tråkig ibland är iof itne så bra, iof var den rätt manlig när han stoppade bilen xD

2009-03-16 @ 01:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0