Lördag

Anledningen till detta uppehåll vet jag inte riktigt.
Dels har jag inte varit hemma, sen har jag fixat mitt rum hos pappa.
Jag har nu skrivbord, en ny säng och snart kanske en fåtölj. JAG ÄR BÄST!



Som jag kanske skrivit, jag vet inte, så är Färjestad i Semifinal! JA!
Nu är bara frågan vem de ska möta.
Matcherna börjar på torsdag, borta! :O
OJ!




Jag satt förut och tänkte på en sak som jag bara var tvungen att skriva med här. :O
Men jag lyckades glömma det och det suger stenhårt! JAG BLIR SÅ JÄVLA LESS!



Jag har i alla fall firat två månader med min man. Allt funkar fint, tror och hoppas jag iaf =)
Jag är käääääääääääääääääär! Hihi

Ni skiter fullständigt i detta, det vet jag!
Men jag skiter i det! :D
HA!




JUSTE!
Scrapbooooooooking skulle jag pilla lite med tänkte jag! :O
Isak och Amanda fyller ju snart år.
För er som inte vet så är dessa två barn min pappas tjejs barnbarn. Krångligt, ptja, för er puckon kanske.



MEN TJA PÅREJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0