Tisdag

Om ungefär en kvart början Despan och jag är taggad för minst en 20 personer!
Ska ladda upp med smörgåsrån och ett glas med vatten, måste spara colan till senare :O
HIHI!
Eller om jag tar den :O
Och vatten en.
Vi får se!



Annars fick jag mitt nya kort idag, bankkort för er som undrar :D
Hihi, i morgon invigs det då jag tänkte shoppa lite :O


Sen är frågan vart min man är :O Jag ringer lite senare skrev han vid 3 :O
menmen, han kanske hör av sig :O EFTER DESPAN HOPPAS JAG!




Jag fick någon slags award av en som heter Natalie, tacktack!
Jag orkade inte ge vidare eftersom jag inte läser folks bloggar :O
Händer ibland iofs att jag läser min systers och Amandas. men det är också allt =)


NU ÄR DET BÄST JAG GÖR MIG REDO!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0